یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

معرفی نویسنده و وبلاگ

سلیمان فروتن کیا | جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ
 بسم الله الرحمن الرحیم

بنده حقیر سلیمان فروتن کیا متولد 1370 شهرستان نیشابور و ساکن شهرستان سبزوار هستم. 5 سال اول عمرم را در روستای آباء و اجدادیمبه نام جمبرجوق از شهرستان نیشابور واقع در جاده قدیم سبزوار-نیشابور 60 کیلومتری نیشابور و 65 کیلومتری سبزوار سپری کردم، سالهایی که بهترین دوران عمرم بود. تحصیلات ابتدایی را در دبستان دولتی ارشاد سبزوار، تحصیلات راهنمایی را در مدرسه شهید خنده رو شهرستان سبزوار، تحصیلات متوسطه را در دبیرستان شهید ایوب محمودی همان شهرستان و پیش دانشگاهی را در مدرسه دکتر دانش گذراندم. رشته تحصیلی علوم انسانی را در سال 1386 انتخاب و سال 1388 پیش دانشگاهی همین رشته را گرفتم. در مهر 1388 وارد دانشگاه شدم و تیر 1392 موفق به کسب مدرک کارشناسی روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی از دانشگاه اصفهان شدم. و هم اکنون ورودی مهر1393 کارشناسی ارشد همین در دانشگاه اصفهان هستم. و اما قصد دارم در این سایت بر روی مباحث بهداشت و سلامت روان و روانشناسی کودک و همین طور مباحثی مثل حجاب، تربیت فرزند، و ... که مدنظر رهبر انقلاب مدظله العالی می باشد فعالیت نمایم.

نظرات  (۱)

  • soleiman forotan kia
  • بسیار عالی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی