یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

اسوه حسنه

سلیمان فروتن کیا | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ

امام مهدی (علیه السلام):    

إنَّ لِی فی إبنَةِ رَسولِ اللّه ِ اُسوَةٌ حَسَنةٌ. الغیبه طوسى، ص 286
 دختر رسول خدا (فاطمه) براى من سرمشقى نیکو است. 

  • سلیمان فروتن کیا

اسوه حسنه

الغیبه طوسی

امام مهدی

فاطمه

نظرات  (۵)

سلام
امام زمان حضرت فاطمه واسشون الگوهستن؟!!!!دوتاجنس مخالفن که...!
پاسخ:
سلام
مگه واسه شما در بعضی از کارها پدرتون الگو نیستند؟ یه جور گفتید انگار امام زمان یه نامحرم رو به عنوان الگو قرار دادند.
آهان!فهمیدتواخلاق واینا!
ببخشید
چ ربطی داره؟!
مگه نمیشه نامحرم روالگوقرارداد؟!اصن منطقی نبودحرفتون 
پاسخ:
حرف شما هم منطقی نبود مگه نمیشه یه غیر همجنس رو تو هر زمینه ای الگو قرار داد.
سلام
خب چرامیشه!بعدکه گفتم میشه وگفتم ببخشید ولی ربطی به محرم ونامحرم نداره(الان شمابایدقبول کنین که اشتباه گفتین)
پاسخ:
سلام
چشم من قبول کردم که اشتباه کردم. الان راضی میشید؟!
اوم

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی