یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

توفیق یک ایرانى به دیدار امام زمان (عج)

سلیمان فروتن کیا | شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ
ضوء بن على مى گوید: یک نفر ایرانى به من گفت: به شهر سامره رفتم و ملازم در خانه امام حسن عسکرى (علیه السلام) شدم ، حضرت مرا طلبید، وارد خانه آن جناب شدم و سلام کردم، فرمود: براى چه به اینجا آمده اى؟ گفتم : به خاطر شوقى که به شما دارم براى خدمت به اینجا آمده ام.

امام حسن  (علیه السلام) فرمود: بنابراین دربان من باش ، من از آن پس در خانه آن حضرت همراه سایر خادمان بودم ، گاهى به بازار مى رفتم و اجناس مورد نیاز آنان را مى خریدم ، و زمانى که مردها در خانه امام حسن  (علیه السلام) بودند، من بدون اجازه وارد خانه مى شدم ، روزى وارد خانه شدم دیدم امام حسن  (علیه السلام) با چند نفر نشسته بود، ناگاه در اطاق حرکت کرد و صدائى شنیدم ، در همین هنگام امام حسن  (علیه السلام) فریاد زد: بایست! من همانجا توقف کردم و جرئت بیرون رفتن و وارد شدن را نداشتم ، بعد از چند لحظه ، کنیزکى ، که چیزى سرپوشیده همراه داشت از نزد من عبور کرد، آنگاه امام حسن اجازه ورود داد، من وارد خانه شدم ، کنیز را نیز صدا زد، او نزد امام باز گشت ، امام حسن (علیه السلام) به کنیز فرمود: روپوش را از روى آنچه همراه دارى بردار.
کنیز روپوش را برداشت ، کودک سفید و زیبائى دیدم ، امام حسن (علیه السلام) روپوش ‍ روى شکم کودک را برداشت ، دیدم موى سبزى که سیاهى نداشت از زیر گلو تا نافش روئیده شده است . آنگاه به من فرمود: صاحب شما همین است.
سپس به کنیز امر فرمود: او را ببر. بعدا من آن کودک را تا زمان رحلت امام حسن (علیه السلام) ندیدم ، و بعد از رحلت آن آن حضرت ، آن کودک را بار دیگر زیارت کردم ...


الکافی - باب الاشارة الى صاحب الدار(علیه السلام)، حدیث 6، ج 1،ص 329. باب مولد الصاحب (علیه السلام) حدیث 2، ج 1، ص 514 . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی