یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

6 مهارت برای یک ازدواج موفق

سلیمان فروتن کیا | شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ
1 - داشتن انتظارات واقع بینانه از ازدواج: زوج های موفق با خوش باوری و ساده لوحی به سوی ازدواج گام برنمی دارند. آن ها مشکلات ازدواج را نادیده نمی گیرند و متوجه هستند که «زندگی» همیشه ساده و بدون مشکل نخواهد بود و نیست.

2 - آشنایی با مهارت های ارتباط سالم: توانایی ابراز و بیان به طور موثر، برای ازدواج موفق امری حیاتی است. مهارت های ارتباط مثبت از زمره مهم ترین مهارت های ارتباطی است که همسران می توانند آن را فرا گیرند و در بهبود آن تلاش کنند.
3 - حل تعارض ها به شکل مناسب: همسران بی شک بر سر تمام امور با هم توافق ندارند، اما لازم است که بدانند و یا بیاموزند که چگونه با وجود تعارض ها با موفقیت کار کنند و اثربخش باشند.
4 - داشتن احساس خوب از شخصیت همسر خود: دوست داشتن شخصیت همسر، عامل مهمی در ارتباط سالم است.
5 - توافق بر سر ارزش های اخلاقی و مذهبی: همسران موفق، با داشتن باورهای مشترک، احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری می کنند.
6 - داشتن نقش برابر در ارتباط با یکدیگر: همسران موفق به یکدیگر اجازه می دهند تا علایق فردی و توانمندی های بالقوه خود را رشد دهند.
منبع: http://tebyan.net/newindex.aspx?pid=264007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی