یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

‌چه قسمتى از گوسفند لذیذتر است؟

سلیمان فروتن کیا | پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ق.ظ
در زمان امام حسن عسکرى صلوات اللّه علیه دو نفر به نام هاى احمد و عبّاس با یکدیگر درباره گوشت مشاجره کردند که کدام قسمت گوشت گوسفند لذیذتر و سالمتر است، که به نتیجه نرسیدیم، ناگهان خادم حضرت ابومحمّد، امام حسن عسکرى (علیه السلام) بر ما وارد شد و بدون آن که ما سخنى بگوئیم و یا سؤالى کرده باشیم ، خادم حضرت قطعه گوشت گوسفندى که کِتف و دست حیوان بود از جلوى ما برداشت و گفت :مولایم فرمود: آن قسمتى که نزدیک به سر و گردن باشد، سالمتر و لذیذتر است و آغشته به امراض نمى باشد، و امّا ران را نصیحت نمود که حتى الامکان استفاده نشود.

احمد گوید، امام (علیه السلام) بدون آن که ما سؤالى کرده باشیم و یا پیامى داده باشیم، در جریان امور قرار داشت و براى تقویت قلوب و از بین بردن هر گونه شکّى پاسخ ما را مطرح فرمود و رفع مشاجره گردید.
هدایة الکبرى خصیبى، ص 332.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی