یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

یادداشت های سلیمان فروتن کیا

بالا بردن اطلاعات افراد

این سایت علاوه بر روانشناسی کودک قصد دارد در زمینه فعالیت هایی مثل حجاب، ولایت فقیه، مسایل و مشکلات مردم در زمینه های اقتصاد و سیاست و ... مطالبی را در اختیار مردم قرار دهد.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

مقید بودن فاطمه (سلام الله علیها) به آداب اسلام

سلیمان فروتن کیا | يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ
از مستحبات آن است که نمازگزار از بوى خوش استفاده نماید و با لباس پاکیزه نماز بخواند و با احترام و وقار براى عبادت خدا مشغول شود.

لحظات آخر عمر حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود چند لحظه اى به اذان مغرب باقى مانده بود نزدیک بود که وقت نماز فرا رسد، فاطمه (سلام الله علیها) به اسماء بنت عمیس فرمود «عطر مرا بیاور» سپس وضو گرفت، و در این هنگام که مى خواست نماز بخواند، حالش منقلب شد، سرش را به زمین نهاد، به اسماء گفت: کنار سرم بنشین، هنگامى که وقت نماز فرا رسید، مرا بلند کن تا نمازم را بخوانم، اگر برخاستم که چیزى نیست و اگر برنخاستم شخصى را نزد على (علیه السلام) بفرست تا خبر فوت مرا به او بدهد. اسماء میگوید: وقت نماز فرا رسید، گفتم: الصلاة یا بنت رسول الله: اى دختر رسول خدا وقت نماز است.

جوابى نشنیدم، ناگاه متوجه شدم که حضرت زهرا (سلام الله علیها) از دنیا رفته است براستى باید از زهراى اطهر (سلام الله علیها) درس پاکیزگى و مقید بودن به آداب اسلام را آموخت در آن حال، لباس نمازش را پوشید و بوى خوش استعمال کرد تا نماز بخواند و قبل از وقت خود را آماده نماز کند.

کشف الغمه، ج 2، ص 62

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی